Dolfi

тижнів
тижнів
днів
Dolfi
Вісімдесят років історії, без сумніву, є дорогоцінним і важливим фондом досвіду, яким я пов’язаний. Я відчуваю борг перед попередніми поколіннями, які довірили мені завдання збереження, розвитку та розширення компанії, власником і художнім керівником якої я є сьогодні.
У далекому 1932 році мій дідусь Джино К’яруджі побудував фабрику під своїм іменем площею 3000 квадратних метрів, де він почав виробляти меблі для віталень і спалень у промислових масштабах, створивши роботу для багатьох жителів цього району та нові перспективи розвитку для сама область.
Не було навіть назви, прикріпленої до області, і навіть військові карти використовують меблеву фабрику Chiarugi як посилання. Ця місцевість тепер називається Понсакко. До п'ятдесятих років на підприємстві працювало 150 чоловік. Спонуканий своїм бажанням розвиватися, дід Джино вперше вийшов на національний ринок, взявши участь у виставці «Mostra Campionaria» в Мілані, найпередовішій вітрині в нашій країні на той час. Присутність Chiarugi викликала справжню сенсацію: цього року був представлений легендарний Fiat 500, і Chiarugi взяв на виставку власний «Sala 500»: успіх був таким, що відомі виробники меблів у районі Бріанца поблизу Мілана запропонували понад 5 000 000 італійських лір, щоб «приховати» від очей гасло, яке монополізувало увагу всіх учасників виставки: CHIARUGI 500 ПРИБУЛО.
Дідусь Джіно загинув у трагічній автомобільній катастрофі в 1955 році, залишивши без лідера не тільки компанію, але й сім’ю, що складалася з 5 жінок, матері та 4 доньок, наймолодшою з яких була моя мати, якій було лише 13 років. продовження бізнесу взяли на себе деякі з моїх дядьків, поки моя мати не прийняла командування, вийшовши заміж за мого батька Франко Дольфі в 1960 році. Курс розвитку знову пішов. Після того, як він пройшов шлях вгору як представник меблів, у 1964 році він заснував компанію, яка виготовляла консольні столики та дзеркала в рамах, які йому вдалося експортувати по всьому світу.
У дев’яностих роках вибухнув тренд на arte povera: стиль меблів, до якого тосканські виробники виявляють особливий талант і високо цінуються. Це стало стартовим майданчиком для імені Dolfi, що зробило його всесвітньо відомим як виробника як класичних дерев’яних меблів, так і м’яких меблів. У 1990 році дійшла і моя черга. Я приєднався до компанії у віці лише 19 років і почав професійну кар’єру, яка привела мене до операційної сторони всіх етапів виробництва, від найскромніших завдань до художнього керівництва, яке зараз є моєю головною роллю, природно, у на додаток до того, щоб бути власником-директором і рушійною силою компанії.
Разом зі своєю дружиною Антонеллою я створив дві колекції, які сьогодні вважаються кращими в усьому асортименті Dolfi і представляють нашу інвестицію в майбутнє: колекція FD — це серія сучасних меблів, а колекція «Sogni di Matilde» натхненний моєю дочкою Матильдою, це одна з романтичних спалень як для маленьких, так і для старших дітей.
Відмінною ознакою, яка представляє нас найкраще з виробничої точки зору, є можливість персоналізувати майже всю нашу продукцію з точки зору розміру, кольору та обробки, і навіть можливість створювати персоналізовані тканини, використовуючи власні малюнки або логотипи наших клієнтів. . З комерційної точки зору Dolfi завжди був присутній на найважливіших національних виставках, що проводилися в Мілані та Вероні, зі стендом площею 350 квадратних метрів, пропонуючи чудову видимість та естетичний ефект. Наша компанія також добре представлена на російському ринку, який пропонує чудові бізнес-можливості для типу меблів, які ми виробляємо. Для підвищення впізнаваності бренду Dolfi планує розмістити рекламу в найважливіших меблевих журналах в Італії та Росії.