Cornelio Cappellini

тижнів
тижнів
днів
Cornelio Cappellini
Історія Cornelio Cappellini
Cornelio Cappellini - це сучасна італійська меблева компанія, заснована в середині минулого століття в Бріанці, всесвітньо відомому районі, що відрізняється перевагою у виробництві меблів.
Компанія носить ім'я свого засновника: далекоглядного підприємця Корнеліо Каппелліні. Хоча в період заснування компанії меблі класичного стилю були в моді, він відразу зрозумів важливість поєднання ремісничих традицій із сучасними рисами. В даний час популярний логотип "CC" (подвійна буква C) визнаний у багатьох країнах світу. Cornelio Cappellini став інноваційнішим, ніж інші конкуренти, розробляючи колекції високоякісних розкішних меблів.
У 2010 році Cornelio Cappellini представив свою колекцію розкішних меблів «від кутюр інтер'єрів», відмінними рисами яких є лакові картини в перлинних тонах, складні натуральні шкіри та тканини, дорогоцінне муранське скло та керамічні елементи.
Ринок виявив величезний інтерес до Корнеліо Каппелліні, і це дозволило компанії швидко розвинутись.
Сини і дочка засновника Франко, Клаудіо та Люсія дізналися секрети компанії від батька, допомагаючи йому в підлітковому віці, поки вони ще навчалися в школі. В даний час вони відіграють різні та взаємодоповнюючі ролі в компанії.
Цінності марки такі, як пристрасть, якість та увага до деталей у поєднанні із сучасним стилем підштовхнули сімейний бізнес до створення сучасних колекцій Made in Italy.
Франко Каппелліні, нині генеральний директор компанії, завдяки своєму блискучому діловому мисленню переконаний, що високоякісні продукти разом із міжнародним смаком необхідні компанії для досягнення довгострокового успіху.
Незабаром Франко Каппелліні почав розповсюджувати бренд за кордоном, спочатку в Росії, на Близькому Сході, США, потім в Азії, а потім практично в усьому світі. Завдяки цій стратегії близько 90% обсягу продажів сьогодні відповідає зарубіжним ринкам, і Cornelio Cappellini продає у всьому світі кілька тисяч одиниць меблів на рік.
Секрет компанії Cornelio Cappellini полягає у її інноваційному почутті, яке буде продемонстровано і в новій сучасній штаб-квартирі в Караті-Бріанці, яку планується відкрити.