BOFFI

тижнів
тижнів
днів
BOFFI
Історія італійського дизайну частково також є історією сім’ї Боффі, яка змогла встановити зв’язки з тими, хто згодом стане знаковими іменами в міжнародному ландшафті внутрішніх систем.
Але треба діяти по порядку; є розповідь, яка веде до невеликої ремісничої майстерні в провінції Монца-Бріанца. Саме тут у 1934 році щовечора після роботи майстром на фабриці Caproni П’єро Боффі вмикав світло, щоб експериментувати, пробувати та створювати нові ідеї, які в наступні роки революціонізують концепції приготування їжі та життя.
До П’єро приєдналися його сини Діно, П’єр Уго та Паоло, кожен з яких має особистий підхід до інновацій, технологій та розуміння; вони започаткували першу співпрацю, результатом якої стали далекоглядні та функціональні компоненти. Однак справа не лише в продуктах, серіях та системних компонентах: художній напрямок, від Луїджі Массоні до Антоніо Чіттеріо та П’єро Ліссоні на сьогоднішній день, і новаторська управлінська позиція, були одними з основоположних принципів побудови іміджу та комунікаційної стратегії, які незмінно супроводжували продукти Boffi.
За майже дев’яносто років були стратегічні відкриття в столицях дизайну, перевірена інтеграція ручних навичок і технологій, індивідуальні проекти, невтомні дослідження найкращих матеріалів, співпраця та бажане партнерство. Багато ідей, як-от пропозиція розширення бренду, забезпечили цілісність: до кухонь, які стали культовими, Boffi додає ванні кімнати, потім системи, аж до інтеграції нових компаній. Починаючи з De Padova у 2015 році, підприємство, яке спонукало два бренди Made in Italy до тісної співпраці над розробкою шляху до сильної інтернаціоналізації, вже розпочато в обох компаніях, з метою просування «італійського ноу-хау» у всьому світі, шляхом створення група, здатна проникнути на внутрішній ринок і ринки контрактів «під ключ» далекосяжним шляхом.
Скандинавський дизайн MA/U Studio у 2017 році та архітектурні сполучні системи ADL у 2019 році слідують лейтмотиву, запровадженому генеральним директором Роберто Гавацці. З моменту вступу на посаду керуючого директора в 1988 році він вірить у дотримання корпоративної стратегії; сьогодні Boffi|DePadova складається з інтегрованих систем і предметів, що відрізняються від її власного стилю, які, якщо їх поєднати, зберігають ту саму мову з повною синергією. Комплексна перспектива, здатна покращити кожен аспект бізнесу шляхом трансформації, зважених змін і постійного бажання вдосконалюватися з року в рік.
Boffi’s — це подорож у пошуках цілісності, вишуканого смаку та безперервної еволюції. Спосіб життя, який впізнають.
Каталоги
Відео



