ua
ru
Всі бренди

Arflex

Товари
Меблі,Світло
Терміни доставки
від 2 до 6
тижнів
від 1 до 2
тижнів
від 1 до 7
днів
Додати в вибране
Видалити з вибраного

Arflex

У 1947 році Карло Барассі, інженер Pirelli разом з Ренато Теане з фінансового відділу Pirelli, Pio Reggiani і Aldo Bai, заснували компанію Ar-flex ( «гнучка меблі»), яка пізніше стала arflex. Разом з молодим архітектором Марко Занусі, вони почали експериментувати з використанням поролону і еластичних стрічок для меблів.
В історії і життя компанії є події і моменти особливого значення, які є нагородами за заслуги, визнані всіма. Ці перші незабутні моменти в історії arflex збігаються зі створенням компанії, в скромних приміщеннях в Мілані в Корсо ді Порта Вікторія. Саме там була сформована перша команда з виробництва та продажів, але компанія arflex була вперше представлена ​​громадськості в 1951 році, на IX Трієнале в Мілані, після двох років експериментів. Цей ранній контакт з більш широкою аудиторією в контексті авангардного художнього події надзвичайно важливий для історії компанії. Він показує прагнення створити високотехнологічні та естетичні продукти, засновані на глибоких дослідженнях і експериментах. Золота медаль на IX Трієнале, призначена на крісла Lady, була перш за все визнанням філософії виробництва аrflex.
Увага аrflex постійно фокусується на культурних експериментах, що дозволяє створювати нові технологічні продукти, які були абсолютно новими в той час, наприклад: чотири моделі Marco Zanuso, крісло Lady (1951 рік, нагородження золотою медаллю в IX Трієнале), диван Sleep-o-matic (також в 1951 році, нагородження золотою медаллю в X Трієнале), крісло Martingala (1952), крісло Fourline (1964 рік, нагородження золотою медаллю в XIII Трієнале); крісло Fiorenza (Франко Альбіні, 1952), стілець Lucania (Де Карло, 1954), крісло Delfino (Карбоні, перший експеримент тваринного дизайну), крісло Cubo (Castiglioni 1957), зроблене для виставкт в Комо «Кольори і форми сучасного будинку», реалізований як прототип і ніколи не вводиться в виробництво.
Стільці Elettra і Neptunia (1953 і '54) студії BBPR або лінія Hall (Menghi, 1958) і перша офісні меблі від Roberto Menghi 1961 дозволяють розширити виробництво до офісних меблів або громадських приміщень, а також для дому.
У період з 1951 по 1954 рік в рамках проекту Карло Барассі, arflex випустив кілька моделей автомобільних сидінь (MilleMiglia і Розкладні Крісла для Fiat Topolino). Вони замінили стандартні сидіння і забезпечили видатний комфорт завдяки використанню поролон і еластичних стрічок. Використовувалися знімні чохли, а спинки складні. arflex вніс свій внесок в комфорт італійців, які почали подорожувати.
У період з 1955 по 1960 рік вона почала виходити на зовнішній ринок, створюючи дочірні підприємства для виробництва і продажу в Бенілюксі, Франції, Швейцарії та Іспаніі.За цей час збільшилася кількість дизайнерів, які співпрацюють з компанією: італійських дизайнерів і дизайнерів нового покоління таких як Карло Бартолі, Мауріціо Кальзавару, Джо Коломбо, Серхіо Мацца до Чини Боері.
Дуже інноваційними з технологічної точки зору є продукти середини 1960-х років: Gaia (Бартолі, 1965) - крісло з поліефірних смол і скловолокна; Bobo (Боері, 1967) - перший моноблочне сидіння з пінополіуретану без внутрішньої структури; Serpentone (Боері, 1971) - це революційний диван в поліуретані, який набуває звивисті форми практично необмеженої довжини.
Відразу після цього з'явилася серія Strips (Боері 1972, Compasso d'Oro в 1979 році), яка дозволила не прив'язуватися до традиційних «лейблам», давала свободу, до неї ставилися як до спальних мішків або м'якою зручною куртці.

У міру розширення співпраці з архітекторами і дизайнерами, до кінця 60-х років arflex створює інші дочірні компанії (arflex Japan - в 1969 році, arflex du Brasil - в 1970) з'являється свого роду arflex-погляд, який кілька років тому охоплює весь світ. У 1969 році в Лімбіате була побудована нова фабрика, шоуруми були оновлені, починаючи з Риму, закінчуючи історичним місцем в Мілані на вулиці Віа Боргоньо.
У 1966 році arflex разом з Кассіні, Текно і Берніні заснували журнал Ottagono, який протягом багатьох років був одним з провідних архітектурних журналів. У 80-х arflex продовжує підтримувати співпрацю з архітекторами такими як Лука Меду, Мікеле Де Лукки, Анна Кастеллі Ферриер, Паоло Нава і Фабріціо Баллардіні (диван Ribalta 1 993, нагороджений в Кельні нагородою Top Ten), зарубіжними архітекторами: Оскар Туск, Буркхард Вогертер, Исао Хосе.
У 1995 році бренд був проданий seven salotti spa, який знову відкриває шоурум в Корсо Європа в Мілані (під керівництвом П'єрлуїджі Черрі 2001) і відновлює серію продуктів з історичного архіву не тільки для простого перевидання, але також через її все ще сучасності, функціональності , дивовижною актуальності і унікальності.С 2005 року архітектор Карло Коломбо зіграв важливу роль художнього керівника arflex.В якості першого кроку він придумав новий інтер'єр виставкового залу в Мілані, дав нову ідею інтер'єру та дизайну.

У 2006 році він розробив крісло Cocca, яке є синтезом тверде / м'яке: з одного боку є тверда рама з поліуретану, виготовлена ​​з одного модулю, синонім сучасності і міцності, призначена для довгої служби, а з іншого боку почуття комфорту, теплого прийому і розслабленості.

У 2007 році arflex відзначає 60-річчя бренду і представляє на виставці на Віа Савоне свій історичний архів, вперше показує його публіці. У тому ж році вона отримала дві дуже важливих нагороди «Wallpaper jaguar», за книжкові шафи Twist, намальовані архітектором Карло Коломбо, і за кращий перевипущену продукт, намальований Маріо Маренко.

У 2008 року, arflex починає співпрацювати зі шведськими архітекторами Клаессоном, Койвисто, Руне, які в 2010 році проектують книжкову шафу Hillside, який виграє «Нагороду за Wallpaper Design Awards».

У тому ж році, arflex представляє вперше в своїй історії колекцію Cloud для зовнішнього застосування, намальована Карло Коломбо. Цей проект принесе arflex нагороду «EDIDA Elle Décor International Design Awards» в 2010/2011.

У 2013 році Клаессоном, Койвисто, Руне спроектували крісло Hug, яке відразу ж стало успішним в суспільстві і вдома. Серія Hug спроектована з особливою ретельністю, щоб забезпечити клієнту максимальну гнучкість, і бути красивим з естетичної точки зору, предмет у якого можна вибрати і колір, і матеріал.

2014: arflex запрошує на відкриття нового проекту, намальованого і координується Жаном Нувелем: KNP. Йдеться про архетипі дивана, про переосмислення сучасних технологій, щоб запропонувати новий спосіб жити, сидіти, любити, згорнутися, відокремитися: це новий спосіб створити "гніздо" ... ..
У тому ж році починається нова співпраця з архітектором Лукою Нікетто, який розробляє серію нових проектів по створенню домашнього стилю життя, типового для італійського дизайну. Стілець Ladle робить знову актуальним і сучасним дизайн 60-х років, але перш за все дозволяє передати атмосферу і комфорт класичних дизайну.

У 2015 році Клаессоном, Койвисто, Руне представляють проект стільців під назвою Mangold, натхненний мистецтвом і геометричними формами архітектури, можливістю створити нескінченну кількість композіцій.Кресла Jules & Jim, намальовані тими ж шведськими архітекторами, це два прості крісла з дуже високим комфортом сидінь. Їх кругла форма дозволяє розмістити їх в усіх помещеніях.аrflex також розпочинає співпрацю з іспанським архітектором Маріо Руїзом, з яким починають роботу над серією стільців Bliss, яка може бути використана будинку, а також в громадських місцях через універсальність їх ніг.

2016: arflex збагачує свою колекцію значними предметами історичного архіву, чотирнадцятьма іконами італійського дизайну, спроектовані архітекторами Чіні Боєрі, Франко Альбіні, BBPR, Марчелло Кунео, Маріо Маренко, Ерберт Карбоні і Роберто Менгі.Компанія представляє нову колекцію сидінь Bonsai, намальована Клаессоном, Койвисто, Руне, під враженням про японській естетиці та культурі. Контрастуючи, прямолінійні дерев'яні платформи на низьких дерев'яних ніжках, піднімають ці округлі і м'які форми над площиною пола.Сотруднічество зі студією Bernhardt & Vella дозволяє вперше в історії arflex уявити лампу Papillon і ширму Vela, де два кольорових скла з різними, але доповнюють формами, грають з прозорими плівками.


МУЗЕЇ


MoMa Нью-Йорка (Gaia, Lady)
Постійна колекція The Chicago Athenaeum (Dune)
Трієнале Мілана (Fiorenza, Martingala, Strips, Delfino, Boborelax, Lady, Antropus, Bicia)
Трієнале в Токіо, постійний музей (Lady, Fiorenza)
Музей сучасних меблів Равенни (Lady, Martingala, Fiorenza, Antropus, Tripoltrona, T-line, Felix, Privè, O-line, Triennale, Strips, Bicia)

Фільтри
Матеріали
Колір
Бренд
Тип ліжка
Збірка