Formitalia Luxury Group

тижнів
тижнів
днів
Formitalia Luxury Group
Італійські меблі втілюють розкіш та пристрасть, які не підкорюються ні законам історії, ні будь-яким іншим умовним визначенням. Фабрика Formitalia є тому яскравим підтвердженням. Концепцію бренду можна позначити як виклик примхливій моді та постійності стилю, як експеримент з ексклюзивними матеріалами, інноваціями та традицією, світоглядом та сприйняттям. Експресивність, динаміка, виняткова індивідуальність та статус визначають бренд Formitalia.
Formitalia: сказано – зроблено
Історія Formitalia Group починається в 1968 році, засновником компанії був Graziano Overi. Успіх та розвиток бренду продовжили брати David Overi та Gianni Overi. Концепція Formitalia полягала в тому, аби створити ексклюзивні меблі, які стануть повноцінним уособленням італійського смаку та розкоші. Сьогодні вироби цієї фабрики можна побачити в приватних будинках, кращих готелях та культурних центрах по всьому світу.
Boutique Collection: експеримент зі шкірою
Перша дизайнерська колекція Fomitalia Luxury Group, «Boutique Collection», була створена в 1991 році. Принти з чистого шовку, вироби з металу та шкіри, виготовлені флорентійськими ремісниками, – відрізнялися вишуканістю та високою якістю. Характерна особливість цієї колекції – це реалізація глибоких знань роботи зі шкірою. Були відібрані найкоштовніші таніни для виготовлення принтів зі шкіри крокодила та страуса. Всі вироби, представлені в колекції «Boutique Collection» були вироблені в регіоні Тоскана, в містах Фіренце, Прато, Пістоя та Піза. Саме майстерна робота зі шкірою та найрізноманітніші способи її застосування стали акцентом фабрики Formitalia.
Mirabili: вільне мистецтво
В 2002 році Formitalia купує Mirabili Arte d’Abitare – колекцію меблів та художніх об'єктів, створену Sergio Cammilli в 1980 році. Ця композиція включала роботи 38 всесвітньо відомих дизайнерів та художників, серед яких Barni, Cammilli, Corneli, Purini, Sottsass, Ontani, Lodola, Tolomeo, Villani та інші. Колекцію Mirabili вперше представили в 1986 році в Dantini Palace, після чого її побачили у всіх відомих світових музеях та культурних центрах (George Pampidou Centre в Парижі, на Biennal Art Exhibition в Сіднеї, Groninger Museum, в Denver Adt Museum, Museum of Modern Art Ljubjana та інших). Саме ця колекція дозволяє зрозуміти філософію Formitalia.
Визначальною ідеєю став інноваційний та чутливий погляд на культурну картину світу, основу якої складає мистецтво життя. Mirabili – це зібрання найбільш різних творів дизайну, мистецтва та художніх пошуків в царині іншого світогляду, що відрізняється від класичних та інших естетичних канонів. Ця колекція стала втіленням вільного мистецтва, в якому може бути проявлене життя будь-якої людини. Комунікація з мистецтвом, емоціями та спогадами може бути щоденним елементом, незалежно від того, наскільки воно абстрактне або поетичне.
Концепція Mirabili – це вільне мистецтво, яке поширюється в життєвому просторі без забобонів та обмежень, – «не для того, щоб на нього дивитися, але проникає в життя з бажаннями, ідеями та емоціями», «вільне мистецтво не може бути обмежене рамкою на стенді». Колекція Mirabili стала свого роду естетичною або культурною лабораторією, в якій виявився феномен іншого сприйняття та світогляду. Це був виклик до розуміння фрагментів естетичної утопії – «за межами музею, в будинку людини».
Співробітництво з Tonio Lamborgini: інтуїція
В 2005 році Formitalia Luxury Group співробітничає з брендом Tonio Lamborgini, що дозволило створити колекції меблів для будинку та офісу з «сильним» дизайном та незвичайними колірними рішеннями. Однією з останніх інновацій цієї колекції стали кухні, обтягнуті шкірою, – від полиці до столу, дверей та вбудованої техніки. Також в обмеженому випуску використовувалися елементи з вуглецю та кевлара. За словами творців колекції, прототипом таких дизайнерських ідей стали двигуни. Не дивлячись на трохи агресивний візуальний ряд, ця колекція втілює виключно індивідуальний смак та статус свого власника, інноваційні технологічні рішення та розкішні матеріали. Будь-які подальші інтерпретації навряд чи будуть однозначними, адже в розумінні Tonio Lamborgini «дизайн має бути сексуальним, простим, інтуїтивним – як красива жінка. Він не потребує розуміння або інтерпретації. Його послання – ясне та чуттєве».
Колекція «Aston Martin Interiors»
Співробітництво Formitalia Luxury Group з компанією Aston Martin призвело до колекції ексклюзивних меблів «Aston Martin Interiors». Ця лінія представляє повноцінні рішення для будинку та офісу, включаючи системи освітлення та аксесуари. Дизайн колекції можна охарактеризувати як футуристичний, але суворо в канонах «made in Italy». Синтез передових технологічних рішень (наприклад, використання таких матеріалів як вуглецеве волокно та кевлар), динамічні пропорції та форми, але також – вживання ексклюзивних матеріалів (першокласна шкіра, варена шерсть та кашемір). Характерні риси інтер'єру в стилі Aston Martin Interiors – це технологічність, розкіш та справжній італійський темперамент.
«Mercedes Benz Style»: упевненість
Перша інтер'єрна колекція меблів «Mercedes Benz Style» також вироблена фабрикою Formitalia. За словами головного дизайнера автоконцерну, Гордона Вагенера, «меблі повинні втілювати розкіш та пристрасть». Відзначимо, що домашній ухил Mercedes втілився в динамічних пропорціях, витягнутих формах та вигнутих лініях. Колірна гамма традиційно обмежена чорним, білим, синім та кольором металік. У виробництві використовувалися елітні породи деревини, метал з ручними техніками оздоблення, високоміцне скло та якісний текстиль. Таке поєднання фактур та матеріалів дозволило створити трохи строгий контраст при обтічних лініях та нестандартних пропорціях. Концепція «Mercedes Benz Style» – це незалежний та упевнений в собі стиль, в якому може читатися динаміка, або спортивні риси, але саме упевненість залишається стилістичною домінантою цієї колекції.
«Miami Swing»: у ритмі джазу
В 2008 році Formitalia Luxury Group в співпраці з дизайнерами Renzo Arbore, Alida Cappellini та Giovanni Licheri створює колекцію «Miami Swing». Відомо, що Renzo Arbore захоплений періодом США 50-60-х років, який характеризують як вінтаж. Ця колекція відрізняється яскравими кольорами, нестандартними формами та неформальним смаком. Колекція екстравагантна, призначена геть не для широкої публіки, а для тих, кому знайомий подібний світогляд та сприйняття світу. Поєднання пластика та блискучої шкіри були сприйняті як «естетика шоку», яка вводить в оману. Licheri та Cappellini привнесли в дизайн театральність та так званий ефект «tropical deco» з натяком на мову нео-поп. Гостьова Swing, зокрема її архітектура – може бути сприйнята як музика: сенс та лейтмотив дизайну містяться в концепції джазового ритму. Внутрішня побудова простору заснована на ритмічному чергуванні смуг та кольору. Ритм Swing – іронічний та грайливий, повний емоцій та мінливих настроїв. Цю колекцію також відрізняє виняткова індивідуальність, оскільки кількість інтерпретацій та прочитань стилю Miami Swing – безмежна.