ua
ru
Всі бренди

Colico

Товари
Меблі,Світло,Декор
Терміни доставки
від 2 до 6
тижнів
від 1 до 2
тижнів
від 1 до 7
днів
Додати в вибране
Видалити з вибраного

Colico

Це 1920 рік, і в Бріанці, країні селянських традицій недалеко від міста Мілан, народжуються перші школи малювання та виготовлення шаф, і ростуть ремісничі цехи, присвячені виробництву меблів. Це наша історія починається: сімейна історія, яка починається з Андреа Коліко та його захопленням стільцями, які він виробляє у невеликому приміщенні, створеному у внутрішньому дворику у місті Кабіате.


років’50
Після важких повоєнних років це Антоніо, син Андреа, який відчуває перший вітер змін. Усвідомлюючи зростаючу увагу буржуазної громадськості до вартості будинку та пов’язаних з ним товарів, до їх вишуканого смаку, а також до процесу урбанізації, він вирішує для себе та своєї сім’ї переїхати до Варедо, близько до того, що воно стає одним з найважливіших міст Європи: Міланом.

років’60
Це золоті роки меблів. Народжується компанія "Антоніо Коліко", виробництво стільців корінням якої є на території, на якій вона функціонує, і до якої вона тягнеться за смаком, традиціями і до якої вона завжди мала сильне почуття належності. Але для Антоніо цього недостатньо; Антоніо є ретельним підприємцем і використовує можливість, пов’язану із зростанням нового району в самому центрі Фріулі-Венеція-Джулія, і починає розрізняти напівфабрикати, що постачаються в провінції Удіне, та переробку, яка триває в його лабораторії в Бріанці.

років’70
Компанія Антоніо Коліко продовжує зростати і структуруватися. Це процвітаючі роки, роки економічного розвитку, в яких праця розглядається як соціальна цінність. І саме в цей історичний момент Антоніо приймає рішення відкрити виробничий цех у Фріулі, дедалі більш спеціалізованому регіоні з деревообробки для виготовлення стільців. Однак керівник і серце компанії залишається в Бріанці, де дружина Антоніо та її найвірніші співробітники продовжують працювати над покриттями та обробкою виробів, надаючи якості та уваги до деталей, за які компанія визнана і де комерційний Структура починає формуватися, також завдяки участі, в 1970 р. у її першій Міжнародній виставці меблів, події, якій сім'я Коліко буде присвячувати себе кожного квітня протягом наступних 50 років.

років’80
З 1980-х років розпочинається третій важливий етап підприємницької історії сім'ї Коліко. Вальтер, старший син Антоніо та Марії, працює разом з батьком в управлінні компанією.
Завдяки дослідженням дизайну, проведеним за кордоном, Уолтер відкриває двері сімейного бізнесу для дизайну та міжнародних ринків, на які його надихає і на який він дивиться. Нова компанія розпочала свою діяльність у 1982 році: це Colico Design.

років’90
З часу створення нової компанії минуло десять років, і до Уолтера приєднався його молодий брат: Дієго. Разом зі своїм батьком Антоніо та все більш згуртованою та згуртованою родиною співробітників компанія росте та утверджується на міжнародних ринках завдяки участі у галузевих ярмарках. Це роки експериментів, першого нерішучого підходу до використання кольорів та уваги до ліній, сильно бажаних Вальтером, які все частіше стають креативним елементом компанії завдяки чуттю до красивих, ексцентричних та експериментальних речей. якими він любить оточувати себе.

2000 років
Зміною століття Colico Design зростає завдяки своїй італійській та іноземній дистриб'юторській мережі. Пора зосередити все на іміджі, пора попрацювати над представницькою колекцією. І тому Уолтер відкриває співпрацю з молодими архітекторами та майбутніми дизайнерами. Успіх негайний: відкриваються нові важливі комерційні відносини, і продукція Colico починає вибиратися найважливішими телевізійними програмами розваг, спорту, інформації та звичаїв

роки2010
У 2010 році інтуїція. Завжди впевнений, що досконалість випливає з єднання традицій та інновацій, Вальтер та його друг дитинства, нині відомий архітектор Кікко Бестетті, створюють знаковий зараз продукт: стілець Milano2015. У цьому продукті він вкладає себе: любов до свого міста та щастя за титул гостя Expo 2015, пристрасть до кольорів та нових технологій, класику та лінії пам’яті та емоційність форм, у яких він жив тісний контакт з дитинства. Це негайний успіх, який продовжується донині, і побачив Milano2015 в центрі кількох проектів, в тому числі "Дизайн для благодійності", який відбувся в чудовій обстановці будівлі Трієнале в квітні 2011 року. У ньому взяли участь такі художники, як Карім Рашид, П'єро Ліссоні, Еліо Фіоруччі, Патрісія Уркіола.

2015 рік
Шлях відкриттів і самоаналізу Вальтера призводить нас до 2015 року, року, в якому шлях повертається до витоків завдяки новій колекції, де дерево та оббивка повертаються головними героями, і який завершується створенням нового логотипу. Логотип, який зосереджується на сім'ї, корінні та кровних зв'язках, а також на людях, які зробили свій внесок у створення історії та традицій цієї компанії, яка ось-ось перейде століття історії. Але також увага до нового, бажання запропонувати собі інший товар, бажання взяти участь і сумнів: незвичайний дизайн.


сьогодні
Ми тут, у 2020 році, коли Colico святкує свої 100 років життя. 100 років, проведених сім’єю, яка змогла передати пристрасть, компетентність, техніку, бачення з рук в руки, але де сім’я залишається головним елементом. Компанія, яка прагне рости, зберігаючи при цьому свій сімейний вимір та зближуючи свій бізнес та роботу з життям кожного з людей, які ростуть і живуть у ній і які надають їй трохи «свого життя, енергії, пристрасті.

Відео

Salone del Mobile.Milano 2016 | COLICO - Walter Colico
COLICO | Nuno Ladeira, Walter Colico | Archiproducts Design Selection - Salone del 2015
Фільтри
Матеріали
Колір
Бренд